4 Ekim 2013 Cuma

Ataçları Deftere Takalım ve Ceviz Adam Şarkısı

Bugün markete gittiğimde kırtasiye bölümünden ataç aldım. Kırtasiyelik malzemelere bakmaya hala bayılıyorum.:) Ceyda da okuldan geldikten sonra ona süpriz olarak böyle küçük şeyler veriyorum, çok hoşuna gidiyor.
Bugün ataçları verdim. Defterinin kenarına takıp çıkardı. Ataçları kutularına koydu, tekrar boşalttı. Kendi kendine epey oyalandı. Bir de renklerini doğru söylesek. :))

Bu arada Ceyda 'ya bugün okulda ne yaptığını sorduğumda Ceviz Adam şarkısı söyledik dedi. :)





3 yorum:

  1. Ne güzel pratik ve bir o kadar işlevsel bir çalışma olmuş,minik eller iş başında yani :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah ne güzel de sıralamış o minik tatlı elleriyle :)
    Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. aTACLARI GORUNCE COCUKLUGUM GELKDI AKLIMA SIRADAN METAL ATASCLAR NE KADAR DA DEGERLIYDI BIZ COCUKLA RICIN SIMDI NE GUZEL RENGARENKLER CIKMIS. ELLERINIZE SAGLIK butun yorum buyuk harf cıkmıs pardon ;(

    YanıtlaSil