8 Ocak 2014 Çarşamba

Okul Öncesi Şekiller Çalışma Sayfaları

Bugün Ceyda ile şekiller ile ilgili bir çalışma yaptık. Bu sebeple internette araştırma yaparken education.com adında çok güzel bir siteye de denk geldim. Ücretsiz üye olarak aylık belli miktardaki çalışmayı ücretsiz indirebiliyorsunuz. İsterseniz aylık 3,99 Dolar ödeyerek de plus üye olabiliyorsunuz ve o zaman da birçok çalışma sayfası ve kitabına ayrıca aktivitelere ulaşabiliyorsunuz. Ben education.com 'u çok beğendim. Üye olmayı düşünüyorum.

Bizim bugünkü çalışmamızda ise basit olarak 4 şekil çalışması yaptık. Kare, Daire, Üçgen ve Dikdörtgen. Aşağıdaki çalışma sayfalarını kullandık.

Education.com - Şekil Flashcard


 Pinterest - nationalkindergartenreadiness.com
Kiboomu Worksheets 

Kiboomu Worksheets
 Education.com 'dan da birkaç aktivite daha buldum.  şekilleri boyutlarına göre isimlendirip çizgileri birleştirme ve boyama gibi. Çok güzel çalışmalar var ama Ceyda hanım okuldan geldikten sonra genelde evcilik oynamak istiyor. Bu tarz çalışmalar hemen sıkıveriyor. :))




 Aşağıdaki resimdeki  Üçgenleri bulma çalışması education.com sitesinden.



2 yorum:

  1. ben genelde bu tarz aktiviteleri sağdan, soldan, kepeçıdan, sucudan topladığım buzdolabı magnetlerinin üzerine yapıştırdığım şekilleri kullanarak yapıyorum. hem ben mutfaktayken o da yanımda oyalanmış oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru söylüyorsunuz. O da hem pratik hem de oyalayıcı oluyor. :)

      Sil